מקדמי אתרים שמנסים לבצע קידום לוקאלי עבור אתרים בעלי סניפים מרובים נתקלים לא אחת ולא פעמיים בשאלת הרלונטיות של התוכן אותו הם מפרסמים. הרי קשה מאוד להכניס את הביטוי "הובלות בפתח תקוה" בצורה הגיונית שלא תישמע משעממת יותר מפעם או פעמיים לאורך טקסט שלם, שלא נאמר לאורך כל האתר. בעמוד זה נדבר על הגישה של גוגל אל הקידום הלוקאלי וננסה להבין כיצד לבנות את אסטרטגית הקידום הנכונה ביותר עבור קידום אתרים התואם את המיקום הפיזי של הסניפים שלכם.
כאשר אתם מפרסמים אתר אינטרנט של חנות או רשת ולה מספר סניפים במוקדים שונים ומעוניינים לקדם אותה בשיטות קידום לוקאלי יש להשתמש במצבורי תוכן מקומיים. הדבר נכון אף יותר לאחר עדכון היונה האחרון שיצא בקיץ דאשתקד. מה זה אומר בעצם? הכל בנוי על שיטת הפירמידה, בה עמוד הבית מתאר את התוכן הכללי ביותר של המוצר או השירות שלכם, וממנו מסתעפים עמודי תוכן שונים לכל עיר בה השירות ניתן. מתוך עמודי הערים ניתן להוציא עמודים ספציפיים לכל שירות או מוצר הניתן בעיר בצורה המחברת בין השניים. לאחר שבנינו מצבורי תוכן לפי אזורים, נוכל להתחיל ביצירת קישורים פנימיים בתוך מאגר התוכן המקומי שלנו על מנת להראות לגוגל את הקשר הלוגי בין הזירות שיצרנו. ניתן אף להקים בלוג פרטי למיקום הספציפי אותו אתם מקדמים ולקשר אותו אל העמוד הפנימי של האזור. על מנת לקבל קצת נקודות נוספות מגוגל, חשוב מאוד להשיג קישורים פנימיים מעסקים אחרים באותה העיר בה אתם נמצאים וזאת במטרה להראות לענקית החיפוש שאתם "מקובלים ונחשבים" בעיני בעלי העסקים המקומיים, וכתוצאה מכך גם בקרב הקהל המקומי אליו אתם פונים ואיתו אתם פונים. חשוב לציין, גוגל נגד האסטרטגיה לפיה כל מנעולן יוצר דף לכל עיר בישראל. המצב אליו גוגל שואפת היא מצב בו יוצגו תוצאות לוקאליות רלוונטיות בחיפוש בכל אזור.