מאת: מחלקת שיווק דיגיטלי ללקוחות
אחרי ספקות וניחושים בקהילת ה-SEO העולמית בשבועות האחרונים,גוגל סוף-סוף הכריזה על העדכון ה-23 של פנדה .ההשפעה מחלחלת ל-1.3% מהשאילתות באנגלית.
מעבר לספירה המשמימה הזו, של עדכון אחרי עדכון, צריך לזכור דבר אחד: צרו תוכן מקורי ומעניין, ולא תצטרכו לדעת מתי יש או אין פנדה. לכל היותר תצטרכו לבדוק מדי פעם, האם העתיקו מכם תוכן.
מומחה החיפוש המקומי, מייק בלומנטל, מדווח שחלק ה-Not Provided באתרו עבר את סף ה-70%. לטענתו, העלייה בכמות השאילתות החסומות באנליטיקס, נובעת מהמעבר של כרום לחיפוש מוצפן (https). כמו כן חשוב לציין, ש-Not Provided נוצר גם כאשר גולשים בכרום במצב חסוי (Incognito).
יש אפילו ניחושים מושכלים, על סף ההומור והציניות, אודות מתי סף השאילתות החסומות יגיע ל-100%. האתר המעט הזוי notprovidedcount.com, הוקם במיוחד למתן מענה לשאלה הזו.
אתר "הדירה" (מקבוצת זאפ) עוסק בעיצוב הבית לסוגיו השונים (שיפוץ, בנייה ועוד). צוות הכותבים של האתר מספק כתבות-עומק מקצועיות מזה שנים, בתוספת הקרדיט העיתונאי הרגיל, המתנוסס בתחילת כל כתבה.
מנהלת האתר, דקלה ליברך, החליטה שהגיע הזמן "לעיצוב מחודש" גם בתחום זה: כעת כל כתב באתר "הדירה" יכול ליהנות ממיתוג אישי ומקצועי גם בתוצאות החיפוש של גוגל, באמצעות אימות-מחבר (Google Authorship).
האימות מאפשר לכל כתב המעוניין בכך, לקבל תמונת-מחבר בתוצאות בגוגל; בהחלט הרבה יותר מסתם קרדיט טקסטואלי. כפי שאמרה ליברך לצוות כותביה: "לא ירחק היום והמוניטין שלכם יימדד על פי כך".