בעלי עסקים שמנהלים את העמוד שלהם בעצמם או חברות שמנהלות עמודי פייסבוק עבור חברות כאלה ואחרות נתקלים פעמים רבות במחסומים יצירתיים. "מה נכתוב הפעם?" הם שואלים את עצמם, "הרי כבר כתבנו כמעט הכל!". בדיוק לאותם מנהלי עמודים ובעלי עסקים שמנהלים את הדפים שלהם בעצמם ומחפשים רעיון לפוסט, פייסבוק מגלגלת את הרעיון של הצעות לפוסטים שיורידו מעל מצחם את הזיעה ויתנו להם את ההצתה הנדרשת לפוסט החדש אותו הם רוצים או צריכים להעלות.
בעלי עסקים שמנהלים את העמוד שלהם בעצמם או חברות שמנהלות עמודי פייסבוק עבור חברות כאלה ואחרות נתקלים פעמים רבות במחסומים יצירתיים. "מה נכתוב הפעם?" הם שואלים את עצמם, "הרי כבר כתבנו כמעט הכל!". בדיוק לאותם מנהלי עמודים ובעלי עסקים שמנהלים את הדפים שלהם בעצמם ומחפשים רעיון לפוסט, פייסבוק מגלגלת את הרעיון של הצעות לפוסטים שיורידו מעל מצחם את הזיעה ויתנו להם את ההצתה הנדרשת לפוסט החדש אותו הם רוצים או צריכים להעלות.
כאשר אנו מנהלים עמוד עסקי במטרה לעודד תקשורת ואינטראקציה עם קהל הלקוחות שלנו, נרצה להיות זמינים ונגישים ברשת, ומעל הכל – להגביר את הנראות שלנו עד כמה שאפשר. בחיים הפרטיים מציאת רעיון לפוסט מתאפשרת ביתר קלות, מכיוון שאנו לא מוגבלים בנושאי הכתיבה ובסגנון. במקרה הכי גרוע, אם כתבנו משהו שהחברים שלנו לא אוהבים, לא נזכה ללייקים, אך המצב שונה כשמדובר בעולם העסקי. ניהול עמוד פייסבוק עסקי דורש תשומת לב יתרה, מכיוון שעינו הפקוחה של הגולש והלקוח שלנו יכולה לשנות את דעתו כהרף עין. פרסום של פוסט גרוע שנוגד את העקרונות של הלקוחות שלנו, מדבר בשפה שאינה הולמת את רעיונותיו, או פוגע בקהל כזה או אחר יכול להבריח לקוחות מסוימים ולגרום לירידה באהדה שהם חשים כלפינו. בנוסף, כאשר אנו מחפשים רעיון לפוסט לפרסום בעמוד הפייסבוק העסקי שלנו, אנו מוגבלים בנושאים עליהם אנו יכולים לכתוב, ולא יכולים לעשות שימוש בכל נושא. ברוב המקרים נעדיף, להיצמד לעולם התוכן של העסק שלנו ולא להתפזר על פני עולמות תוכן אחרים כל העת.